Electricity Lightning

luni, 5 octombrie 2015

Fii expert! Alege profesionalismul!

     Nu sunt eu cea mai potrivita Ileana Cosanzeana care sa isi dea cu parerea despre produsele de ingrijire, dar cand vine vorba de un element comun intre femei si barbati - si anume podoaba capilara - cred ca poate si un barbat sa isi dea cu parerea. De ce? Pentru ca mi s-a intamplat sa ratez multe Ilene Cosanzene in viata de zi cu zi, deoarece problema mea cea mare - matreata - pur si simplu le cam punea pe fuga. Nu mi-au scapat nici ''laudele'' sincere de genul: ''Zici ca ninge in mijlocul verii!'' O experienta destul de neplacuta, dar din pacate foarte reala.
      Si de atunci mi-am pus problema ingrijirii parului la superlativ! Si chiar scapase de sub control toata situatia! Pentru ca in disperarea de a scapa de acest aspect tare neplacut, incercasem o gramada de sampoane si tratamente, cu efecte pe termen scurt, deloc multumitoare si extraordinar de costisitoare! Pana intr-o zi cand...

     Am descoperit noua gama minune care m-a scapat definitiv de aceasta problema!



      Gama Gerovital Tratament Expert, doctorul personal al părului tau m-a ajutat sa scap definitiv de problema legata de matreata! Am decis sa dau o sansa acestui brand, care este considerat si mandrie romaneasca, iar rezultatele dupa folosirea lor o perioada indelungata m-au convins ca dau dovada de profesionalism, cel mai important criteriu in zilele noastre. Am vrut un sampo anti-matreata si exact asta am gasit! Am ales din aceasta gama samponul antimatreata si pot spune ca am dat lovitura anului cu aceasta alegere!
      In primul rand, faptul ca nu are un recipient ca toate sampoanele obisnuita mi-a placut, il folosesc mult mai usor datorita sistemului de dozare cu pompita. E mai comod decat sa stai sa tot deschizi si sa inchizi un capat!

probe_farmec_superblog

      Am facut documentare pe acest produs si am aflat ca formula noua cu care a fost imbunatatita ajuta la reglarea secretiei de sebum de la nivelul scalpului, care duce la formarea matretii, aducand acest proces natural al pielii in parametri normali. Si am scapat definitiv de matreata! Acum nu mai ninge in timpul verii, iar Ilenele Cosanzenele imi dau ele tarcoale acum! Iar pretextul este parul, care acum radiaza, este pur si simplu mai stralucitor ca niciodata, iar scalpul este incredibil de curat!
       Daca sunt domni care doresc sa stie mai multe, va las o sursa de inspiratie : https://www.facebook.com/farmec.company si sper sa va ajute. Ca acum Fat-Frumos pe cal alb s-a mutat pe facebook in cautarea lui Ileana Cosanzeana. Ca cica asa este acum, in vremurile moderne! Dar problemele cele mai mari legate de podoaba capilara le au doamnele si domnisoarele (pe care le invit sa incerce aceeasi solutie pe care am incercat-o si eu). Recunosc, un par stralucitor, ingrijit, lipsit de matreata, este o carte de vizita buna, noi barbatii apreciem acest aspect, chiar daca nu lasam sa se vada acest lucru. Conteaza sa nu ai varfurile despicate? Da, asta daca nu vrei ca sotul sau iubitul sa aiba impresia ca mangaie o matura... Si nu facem discriminari, dar parul bogat, pletele in vant, ne fac sa intoarcem capul dupa voi pe strada...

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

Un comentariu: