Electricity Lightning

vineri, 16 octombrie 2015

Ma simt ca un star de cand folosesc Star Card de la Banca Transilvania

                                                       logo-BT Banca Transilvania

       Va fac o marturisire, pe care probabil nu o fac multora. In general, in viata de zi cu zi, nu ma las impresionat de ofertele bancilor, care apar peste noapte ca ciupercile dupa ploaie si care promit numai cai verzi pe pereti. Poate din cauza ca am fost mereu sceptic in ceea ce priveste serviciile oferite de banci atunci cand au oferte de carduri de cumparaturi sau de anumite programe pentru clientii fideli. Eu sunt novice in ceea ce priveste acest aspect, dar banuiesc ca o persoana care s-a invartit in domeniu bancar (mai mult sau mai putin) stie despre ce vorbesc. Ei bine, Banca Transilvania, nu stiu cum, dar a reusit sa imi schimbe complet perceptia asupra acestui lucru. Acum pot spune ca de cand beneficiez de cardul STAR Forte, ma simt ca un adevarat star, pentru ca beneficiez de rate fara dobanda! Si m-a provocat (oarecum) la un joc de imaginatie: ce as face cu 5000 de euro?

        Pai pentru inceput, dati-mi voie sa ma minunez: Wow! Pentru ca 5000 de euro sunt bani, nu joaca! Iar partea buna este ca pot sa cumpar ce imi doresc din peste 7500 de magazine din toate domeniile, cum ar fi: asigurari auto, bijuterii, casa si gradina, sisteme de securitate si multe altele! Mizez pe varietatea de produse pe care le pot cumpara, ca sa reinnoiesc toata casa (si gradina) din cap pana in picioare! 
          Deja vad casa, pe exterior, cu noul ''look'' pe care il va avea, cand ii voi schimba putin culoarea, ca sa capete un aspect tineresc! Vreau o culoare crem, pastelata, care sa fie in ton cu geamurile termopan de culoare maro. Iar la fiecare fereastra voi amenaja cate o jardiniera cu flori, ca sa fie placuta ochiului! In gradina voi planta mai multe lalele si zambile, tufanici, zmeura, mure, voi achizitiona cele mai frumoase corpuri luminoase, cum sunt cele din imagine! Imi plac la nebunie aceste modele, iar ca sa imi fac un moft mai extravagant, imi voi achizitiona si pietris luminos, ca mi s-a parut o chestie mai iesita din comun si nu am vazut-o personal la nimeni (lasa, sa o vada altii la mine, daca e)!

         Sferele luminoase sunt absolut superbe! Parerea mea, si ar da foarte bine pe gazon! Dar piesa de rezistenta ramane pietrisul decorativ, din cate observati din poze, gradina ar arata ca desprinsa dintr-o poveste, nu alta! Si asa as puncta gradina. Credeti ca ma opresc aici? Va fac o tura si in interiorul casei! Sa nu credeti ca scapati asa usor de mine!

(Am idei grozave sau nu? Ziceti pe cineva care nu isi doreste o gradina de vis!) Nu mi-a venit sa cred la inceput, dar pe masura ce aprofundez beneficiile pe care le primesti daca iti achizitionezi acest card, incep sa cred ca uneori este bine sa faci din banca un prieten de nadejde!



       Ziceam ca voi renova si tot interiorul casei, deoarece consider ca din cand in cand merita sa reimprospatezi decorul. Dar hai sa nu ma apuc sa spun si ce culori de perdele vreau sa am in camera sau in living... Cu 5000 de euro poti face o gramada de lucruri. Daca doriti sa stiti mai multe, va las aici un link cu detalii despre programul Star , care sper sa va ajute sa va indepliniti visele! Si cand spun vise, ma refer la lucruri pe care nu le obtii in fiecare zi!
           Acum, ia spune, tu ce ai face cu 5000 de euro?

         banca transilvania sponsor superlog proba 2015

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu