Electricity Lightning

vineri, 13 noiembrie 2015

Hai la baterii de calitate!

     bateriiautonet

    Esti sofer? Ai probleme cu masina? Bateria incepe sa te lase? Atunci da-mi voie sa iti vin in ajutor, dar nu cu orice, ci cu cei mai profesionisti in ceea ce priveste bateriile auto ! Dar cred ca poze de mai sus e suficient de sugestiva si v-ati dat deja seama despre cine vreau sa va vorbesc: Bateriiauto.net !

    Acum problema bateriei care te lasa are cea mai buna solutie, foarte la indemana si accesibila tuturor, site-ul on-line bateriiauto.net ofera consulanta si servicii pentru orice tip de problema legata de masina ta. Sunt sofer, am patit-o, dar acum am ajutor mereu. 

     Aceasta echipa intotdeauna pune clientii pe primul loc, datorita faptului ca o relatie pe termen lung cu acestia ii poate face sa revina cu drag la serviciile oferite de ingineri cu experienta.

      Eu sunt fan al bateriilor auto Bosch , am fost mai mult decat incantat sa gasesc aceste produse la ei pe site. Cu doar un simplu telefon am aflat tot ce aveam nevoie. Iar garantia pentru bateriile oferite de ei este de aproximativ 2 ani de zile. Daca este vorba insa de taxi sau scoala de soferi, atunci perioada garantiei scade la 6 luni. Bine ca nu este cazul meu!

     Cel mai des se intampla sa ma lase bateria masinii iarna, cand temperaturile sunt sub 0 grade. Si daca pana de curand ma chinuiam in toate felurile sa rezolv problema, acum las pe altii sa gaseasca solutii pentru mine. Si nici nu bag mana adanc in buzunar pentru serviciile cerute!   

     Dar cel mai nasol moment este sa te lase bateria cand masina este in panta! Sa vezi atunci peripetii si chestii. Nu stii ce baterie se potriveste pentru masina ta? Nici asta nu ar trebui sa te ingrijoreze. Tot ce trebuie sa faci este sa inri pe site-ul lor, apoi sa selectezi modelul masinii tale si motorizarea din meniul din stanga, iar ei vor face treaba in locul tau. Daca faci comanda, bateria va ajunge la tine in maxim 24 de ore, prin curier rapid. 

     Parerea mea este ca, oricum o dai, iesi in castig. Nu cred ca ai ce sa reprosezi la o baterie auto de calitate si cu garantie la ea.

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu